Post by vaconfgentkevic on Feb 24, 2022 22:46:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Flip Runner 2022 version ▞▞▞
Peli pyörii hyvin. Uskomattomia temppuja ja tarvitsee luultavasti hieman päivitystä grafiikkaan
Todella upea ja hauska peli, pelaan sitä yhä uudelleen ja uudelleen, mutta mikä tekee tästä pelistä vielä paremman, on se, että uusia haasteita lisätään, kun olen ne kaikki suorittanut.
Rakastan tätä peliä, olen pelannut kaikilla tasoilla, on vain yksi ongelma, se on liian lyhyt
hauskaa ajanvietettä👌 oli kivaa pelata, kun tasot eivät tule liian vaikeita vaan oli sikinsokin helppoja ja vaikeita joka on plussaa. Miinusta sen vuoksi, että liian vähän tasoja ja loppui pelattava....
Mainosloukku!! Mitä ihmettä on tapahtunut laadukkaille peleille, joihin haluan käyttää rahaa?
Kun mies/tyttö iskee läpän siellä niin hitaasti, että minun täytyy todella korjata se, kaverit, ok hei
TRASH.MONIA MAINOKSIA.MUTTA HYVÄ PELI JA RIIKKUVUUS
Tie moniin mainoksiin. Älä lataa sitä, ellet pidä katsomassa mainoksia, ole vieraanani.
Mielestäni tämä on loistava peli tappaa aikaa tai haastaa erilaisia tasoja ja temppuja
se ok ei paha
Mahtava
Erittäin hyödytön peli, sen liian vaikea tehdä käännöksiä, sain loppu vain opetusohjelmassa, minkä vuoksi annoin yhden tähden
Voisi helposti olla 5 tähden peli. Erinomainen grafiikka ja fysiikka, hauska ääni. En ole valittanut mainoksista. Mutta jotta voit päivittää attribuutit tason 5 jälkeen, sinun on jatkettava palikkojen ostamista. Minulle on hyvä maksaa yksi ja tehty, mutta en aio koskaan heittää loputtomasti rahaa pelaamiseen. 90- ja 2000-luvut osoittivat meille paremman tavan maksaa peleistä. 80-luvun malli ikuisiksi ajoiksi tyhjentämisestä on PÄÄTTYNYT. Ymmärrätkö?
Peli on mukava, rakastan sitä niin paljon, kiitos, että teit tämän hienon meille
Tämä on todella siisti peli, kestää noin minuutin oppia pelaamaan sitä ja mihin laskeutua matolle... mutta kun saat sen, se on todella hauskaa!
voisi olla hieno peli, mutta pilalla liian monta mainosta 30 sekuntia pelaa 10 sekuntia mainoksia, valitettavasti suoraan poistettavaksi!
Peli itsessään ei ole niin huono, mutta inhoan sitä, että peli saa sinut henkisesti epätoivoiseksi ja vihaiseksi ja laittaa persellesi 30 sekunnin mainoksen, kuten et voi tehdä jotain tuollaista ja odottaa sen olevan kunnossa ja ihmiset eivät ole vihaisia
Mielestäni 5je-peli on erittäin hauska. Ja mainoksia ei ole paljon.
haastava ja loistava konsepti!
Minusta se on koukuttavaa ja erittäin hauskaa, ja saan elää sijaisuudessa pikselöidyn ihmisen kautta, joka heilauttaa ja tekee suurta parkouria, koska en voi 😂😅💜
viileä
Aluksi vaikeaa, mutta lopulta siitä tulee hauskaa
Flip Runner Sporta spēles led
Peli on täydellinen, siinä voi olla paljon mainoksia, mutta voi nauttia siitä ilman mainoksia offline-tilassa 👌
Se on hyvä, mutta aika laimeaa
Mainosten määrä tässä pelissä on täysin mahdotonta hyväksyä ja tekee siitä pelikelvottoman, ja yrityksesi naurettavan typerät ja lapselliset vastaukset takaavat, että kukaan kunnollinen ihminen ei koskaan kunnioita tai tue mitään, mitä yrityksesi tekee tulevaisuudessa.
Eräällä pojalla oli mahtava peli hihay hihay yo ja siinä pelissä oli mainoksia hihahiha ho, jossa oli mainos siellä ja mainos siellä, täällä mainos siellä mainos kaikkialla mainos .peli on aika hyvä olen samaa mieltä mutta syy näihin kolmeen tähtiin on ne mainokset, joita tulee jatkuvasti jokaisen tekemiseni jälkeen...jopa pelaajieni päivittämisen jälkeen 😠
se on hyvä peli, mutta minun piti asentaa se, koska se latautuu jatkuvasti eikä antanut minun pelata
State of Survival: The Joker Collaboration Strateegia hxf
Se on mahtava! En näytä pystyvän laskemaan puhelinta käsistäni, kun käynnistän, sillä millään muulla ei ole väliä, pelaan tuntikausia!
Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa, mutta hieman haastavaa, mutta rakastan haasteita, joita näytän ystävilleni kiitos, olen etsinyt täydellistä peliä ja löysin sen.
Riippuvuutta aiheuttava, mutta liikaa pakotettuja mainoksia. On olemassa vaihtoehtoja katsella mainoksia pelastaaksesi hahmosi tai ohittaaksesi tason, mutta sitten saat pakotetun mainoksen, jos valitset toisen ("ilmainen") vaihtoehdon tason uudelleen aloittamiseksi.
Alfie. com
Se on mahtavaa, se tarvitsee parempaa grafiikkaa, mutta kaiken kaikkiaan se antaa sinulle tekemistä, kun olet kyllästynyt, eikä se vaadi wifi-yhteyttä, mikä on hienoa, koska voin pelata sitä missä tahansa.
kauheaa.ihmiset liikkuvat epärealistisesti, opetusohjelma on epäselvä ja syvyys huono
Pidin siitä, mutta jokaisen tason jälkeen on mainos ja sitten pyydetään rahaa niiden poistamiseen. Poistettu kolmen tason jälkeen. Hei hei.
hauskaa, kannattaa ladata, jos haluat viettää aikaa
minä rakastan tätä peliä
Vihaan tätä peliä ja miksi teet pelistä niin vaikeita, siksi lopetan aina nämä pelit niiden mainosten takia, joita katson, koska ne saavat raivoa lopettamaan
Rakastan pelin ominaisuuksia ja sen taitoja, minulla ei ole valittamista, joka tapauksessa kiitos tämän apk:n luojalle
Tämä on tarkoitettu kehittäjille, jotka ajattelevat, että 30 sekunnin mainoksen saaminen toisesta pelistä saa minut haluamaan pelata heidän peliä. sano yksinkertaisesti EI!!!.... Tiedän, että tämä poistetaan, joten halusin vain kertoa, kuinka tyhmä olet, kun ajattelet, että "saamalla" kenen tahansa tekemään mitä tahansa, he haluavat ihmeen kaupalla pelata jotain, mitä heillä ei ollut valinta katsoessa. Joten tässä on tyhmyytesi, jonka poistan nyt.
se on erittäin realistinen ja se on loistava peli.
Erittäin hyvä peli mutta kääntyy kovaksi ,,☺️😆😄🤪🤩😍
kun käynnistän sovelluksen, se alkaa latautua ja muutaman sekunnin kuluttua se poistuu sovelluksesta jo ennen kuin aloitin pelaamisen. En pääse asetuksiin tai valikkoon. Ei ole mitään valittavaa.
Ei ollenkaan hyvä
tarvitsevat lisää käyttöä
Flip Runner Спортивные игры koi
mainokset tappavat minut
liian monta mainosten kääntämistä, kaikki sanaleikit, jotka on tarkoitettu, saa sinut hulluksi aivan liikaa
Job
kun pelasin tätä peliä, sitä oli vaikea hallita, joten kun sain siitä kiinni liikaa mainoksia, sitten alkoi muuttua vaikeammaksi, mikä oli typerää tämä pelit perseestä muut flip-pelit ovat parempia kuin tämä 😡👎👎👎👎👎👎👎 👎
Flip Runner İdman wxzq
Peli on hauska, grafiikka on hyvä, mutta pelaamisen pilaavat kaikkien pelaamieni pelien yleisimmät mainokset, mikä ei olisi iso juttu, jos olisi mahdollisuus maksaa ilman mainoksia. Luulen, että mainostajat maksavat enemmän kuin kehittäjät luulevat tekevänsä peliostoksia. Surullista, koska kuten sanoin, maksaisin tämän pelin mainoksettomasta versiosta, mutta sellaisenaan se on vain ärsyttävää.
Flip Runner Esportes kfd